Uudenvuoden pyhien vuoksi kaikki tilaukset toimitetaan 2. tammikuuta.

Uudenvuoden pyhien vuoksi kaikki tilaukset toimitetaan 2. tammikuuta.

Osta 40 € saat 20% alennusta

Osta 40 € saat 20% alennusta

365 päivän palautusoikeus - ilman kysymyksiä!
Toimituskulut 5 € - ilmainen toimitusvaihtoehto yli 59 € tilauksiin-
Ota meihin yhteyttä

Trendikkäät miesten asusteet 2022

Uusimmat tyylit miehille

Sanotaan, että trendejä tulee ja menee, mutta tyyli on ikuista. Totta… mutta monet nykypäivän klassisista tyyleistä alkoivat järkyttävinä trendeinä.

  1. tammikuuta 1797 mies nimeltä John Hetherington tuotiin Lontoon pormestarin eteen syytettynä "rauhan rikkomisesta ja mellakkaan yllytyksestä". Viranomaiset väittivät, että hänen pukeutumistyylinsä oli "luotu pelottamaan arkoja ihmisiä". Kun mies hoiti asioita, ”useita naisia ​​pyörtyi, lapset huusivat, koirat haukkuivat”, ja nuori poika mursi kätensä väkijoukossa.

Mitä ihmettä miehellä oli yllään?

John Hetherington keksi ensimmäisen silkkihatun – niin klassisen asusteen, että se määritteli koko vuosisadan miesten tyylin.

Onneksi useimmat asusteet ja vaatteet kuuluvat sananvapauden piiriin (paikalliset lait voivat poiketa), etkä todennäköisesti joudu tuomarin eteen valitsemasi päähineen vuoksi.

Kun lähestymme kesää 2022, haluaisimme antaa sinulle lyhyen yleiskatsauksen tämän vuoden kuudesta suosituimmasta asusteesta ja tyylistä, jotka perustuvat dataamme ja tutkimukseemme.

1 Trendikkäät miesten asusteet 20221.1 1 - korvariipukset1.2 2 - helmi- ja ketjuyhdistelmät1.3 3 - kaiken kerrostaminen1.4 4 - katutyyli - otsu1.5 5 - väri1.6 6 - ympäristöystävälliset materiaalit

1 - Korvariipukset

Miesten korvakorut ovat käyneet läpi useita vaiheita. Muinaisista egyptiläisistä rikkaiden persialaisten miesten statussymboleiksi ja 1600-luvun merirosvoista Pride-symboleiksi ja muuhunkin. Itse asiassa ainoa kerta historiassa, kun miehet eivät ole käyttäneet korvakoruja, oli pimeä keskiaika. Ja on syynsä miksi sitä kutsutaan sellaiseksi.

Katutyyli kehittyy heijastamaan kulttuurisesti ajanhenkeä, ja vuonna 2022 pääteemana on sukupuoleen perustuvan muodin suora hylkääminen. Se ei ole sama asia kuin "miehet käyttävät enemmän naisten koruja". Se on täsmälleen päinvastoin. Se on koko "miesten / naisten asusteet" -leiman hylkääminen. Se, että korvakorussa on riipus… miksi sen pitäisi olla naisten juttu? Entä jos riipus on pääkallo? Tekeekö se siitä maskuliinisen? Miksi?

Moderni tyyli sanoo: "Heitä leimat roskiin - käytä mitä haluat."

Korvakoru voi kertoa paljon – olipa kyseessä rengas, nappi tai venytys – mutta roikkuvalla korvakorulla, erityisesti sellaisella, jossa riipus on vaihdettavissa, sinulla on enemmän ilmaisuvoimaa.

2 - Helmi- ja ketjuyhdistelmät

Helmet olivat ennen ultimaattinen statussymboli. Kiinan kuninkaalliset käyttivät niitä jo 2300 eaa., ne olivat Roomassa niin arvokkaita, että Julius Cesar hyväksyi lain, joka kielsi muita kuin hallitsevia luokkia käyttämästä niitä. Kaikkialla muinaisessa maailmassa niitä arvostettiin ja haluttiin, ja vain rikkaimmilla kuninkailla ja liikemiehillä oli varaa käyttää niitä.

Joten milloin niistä tuli yksinomaan naisille tarkoitettuja?

Vuonna 1921 ensimmäiset viljellyt helmet tulivat markkinoille, niiden hinta laski, ja yhtäkkiä tämä erittäin haluttu materiaali tuli keskiluokan ihmisten ulottuville. Markkinoijat hyppäsivät tähän vakuuttaakseen miehet siitä, että jokainen nainen halusi salaa helmiä, ja miehet pitivät velvollisuutenaan täyttää tämä halu.

Yli 4000 vuoden ajan miehet käyttivät helmiä. Vain lähes 100 vuoden ajan eivät.

Nyt ne ovat palanneet – parempina kuin koskaan.

3 - Kaiken kerrostaminen

Joskus vähemmän on enemmän. Ilmaisukappale ei kaipaa melua ympärilleen, mutta joskus useiden hienovaraisten ja toisiaan täydentävien kappaleiden käyttäminen voi olla vieläkin vahvempi kannanotto.

Aivan kuten takin, bleiserin, liivin ja paidan kerrostaminen antaa asullesi kiistatonta eleganssia; kaulakorujen, rannekorujen, rannekorun ja kellon tai jopa sormusten kerrostaminen voi antaa tyylillesi massiivisen edun. Se on helppo tehdä, ja meillä on jopa kokonainen artikkeli kaulakorujen kerrostamisesta, josta voit katsoa lisätietoja.

Hyviä kerrostushetkiä!

4 - Katutyyli - Otsu

Uusin oma brändimme Otsu on tietoinen ja inspiroitunut nykyaikaisesta kaupunkikatutyylistä. Vuonna 2022 katutyyli tarkoittaa yksilöllisen ilmaisun mahdollistamista. Vahvat, "in your face -ikonit" ja symbolit antavat sinun poistaa tyylistäsi hienovaraisuuden ja arvailun. Ole rohkea, räikeä ja äänekäs.

5 - Väri

Tunnistettavissa oleva symboliikka on yksi tapa ilmaista itseäsi vuonna 2022. Toinen tapa on käyttää vahvoja, rohkeita ja joissain tapauksissa epätavallisia värejä.

Kirkkaanpunainen vyö, sininen korvakoru tai sateenkaarenvärinen ketjukaulakoru ovat kaikki hyviä kappaleita ilmaisuun. Piristä yksivärisiä tai pastellivärisiä asujasi kiistattomalla väriroiskeella.

6 - Ympäristöystävälliset materiaalit

Maapallo lämpenee ja aikaisemmat tekomme aiheuttavat korjaamatonta vahinkoa ekosysteemillemme. Meillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa tapaamme toimia, jotta voimme estää lisävahingot.

Yksi tapa, jolla toivomme tekevämme tämän, on käyttää enemmän kierrätettäviä materiaaleja. Suurin osa metallikoruistamme on valmistettu ruostumattomasta kirurginteräksestä, joka on 100% kierrätettävää, ja osa vegaanisista keinonahkaisista kellorannekkeistamme on valmistettu G-Pomme C:stä, italialaisvalmisteisesta nahkavaihtoehdosta, joka näyttää ja tuntuu nahalta, mutta on valmistettu hylätyistä omenankuorista, korkista ja muista biohajoavista materiaaleista. Älä kuitenkaan huoli – se ei ala hajota ranteessasi. Se sisältää myös nahan joustavuuden ja kestävyyden.

Mekaaniset kellot ovat toinen ympäristöystävällinen vaihtoehto, koska ne eivät toimi paristoilla, vaan vanhanaikaisella hyvällä jousikierteisellä koneistolla. Useimmat mekaanisista rannekelloistamme ovat myös automaattisia, mikä tarkoittaa, että ne vetävät itsensä automaattisesti liikkuessasi. Mikä olisikaan sen luonnollisempaa?

Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä kestävistä tuotteistamme, ja lisäämme lähitulevaisuudessa monia uusia innovatiivisia, ympäristöystävällisiä tuotteita.