Jokaisella on tarina
Haluamme auttaa jokaista miestä kertomaan tarinansa.
Visio
Miesten asusteet eivät ole pelkästään tiettyä tilaisuutta varten tai varattu vain tietylle ryhmälle. Kyse ei ole kikkailusta tai välttämättä edes hyvältä näyttämisestä. Pukeutuminen on oman tarinasi kertomista ja itseilmaisua. Yksi tapa ilmaista itseään on käyttää siihen pukeutumisen yksityiskohtia - asusteita.
Trendhim suunnittelee miehille asusteita, jotka ovat muodikkaita ja edullisia. Tällä hetkellä meillä on 13 tuotemerkkiä ja useita mallistoja vuodessa sekä jatkuvasti kasvava valikoima artikkeleita auttamaan sinua saamaan kaiken irti tilauksestasi.
Arvomme
Haluatko töihin Trendhimille?
Tutustu avoimiin työpaikkoihimme ja meihin paremmin lukemalla meidän Atlaksemme ja brändiohjeemme.
Trendhimin tarina
Onko sinulla ollut sellaisia päiviä? Aamuja, jolloin ei halua kuin painaa torkkunäppäintä ja pommiin nukkuminen on todellinen riski? Jep, meillä on ollut niitä myös.
Valintamme määrittävät tarinaamme.
Emme voi päättää puolestasi, kuinka pitkään nukut aamuisin, mutta voimme auttaa sinua kertomaan omaa tarinaasi tarjoamalla tuotteita, joita ei ole saatavilla muualla. Tuotteemme on suunniteltu Tanskassa, ja meillä on 13 omaa tuotemerkkiä. Kaikilla tuotteillamme on oma viestinsä.
Minkä valitset?
Minkä tarinan kerrot?
Lue, kuinka Trendhim sai alkunsa. Kerromme tarinamme alusta nykyhetkeen parhaan muistimme mukaan.
2007
Kaikki hyvät tarinat alkavat alusta. Mutta ei kello neljä aamulla.
Sebastian ja minä Mikkel perustimme Trendhimin vuoden 2007 lopulla. Olimme 18-vuotiaita ja viimeistä vuotta lukiossa. Olimme nuoria ja innokkaita. Halusimme kovasti perustaa oman yrityksen, ja olimme riittävän naiiveja lähtemään sille tielle.
Meillä oli kaksi ideaa: leipien kotiinkuljetuspalvelu viikonloppuisin ja verkkokauppa, joka keskittyisi miesten koruihin ja asusteisiin.
Oletko kuullut sanottavan, että yrittäjien pitää tehdä kaikkensa, että yritys menestyy? Noh. Haluaisimme mielellämme olla samaa mieltä, mutta huomasimme pian, ettei aamuneljän herätykset leipää toimittamaan ollut meidän juttumme.
Joten siihen se jäi. Aamuinen leipäpalvelu koki äkkikuoleman, ja aamuherätysten tuhkista nousi Trendhim.
2008 - 2014
Näytä Kunnolla tai Mene Kotiin
Sijoitimme kaiken - emme vain rahaa, vaan myös aikaa, ihmissuhteita ja sosiaalista elämäämme - yritykseemme. 16-tuntisia päiviä, 7 päivää viikossa 2 vuoden ajan. Ei lomia tai vapaapäiviä. Se oli rankan työn määritelmä.
Muutimme yhteisestä asunnosta taloon, joka oli tarpeeksi suuri meille ja yrityksellemme. Vajaa vuosi myöhemmin jouduimme muuttamaan Trendhimin oikeaan varastoon.
Vuoden 2009 lopussa Trendhim oli tarpeeksi kannattava maksaakseen meille kokopäiväisiä palkkoja. Siihen asti teimme paperihommia ja kukkasidontaa, jotta meillä oli varaa syödä. Se vaatii paljon intohimoa tehdä osa-aikatyötä, jotta sinulla olisi varaa kokopäivätyöhön.
Vuonna 2012 päätimme, että oli aika alkaa suunnitella omia tuotteita. Ensimmäinen oma tuotemerkkimme, Lucleon, syntyi.
Vuoden 2014 lopussa Trendhim kasvoi jatkuvasti ja vakaasti, joten laajensimme luonnollisesti Norjaan, Ruotsiin, Suomeen ja Hollantiin.
Ja... aloimme palkkaamaan ihmisiä pakkaamaan tilauksia. Se on menestystä!
2015
Huima kokemus
Karina ja Kristof tulivat osaksi tiimiä, varastomme kasvoi ja tavaroita oli jo niin paljon, että meidän piti kulkea sivuttain hyllyjen välissä, kun pakkasimme tilauksia.
Kun varasto oli muuttunut yksisuuntaisten teiden labyrintiksi, pidimme kokouksen. Tuntien pohdinnan jälkeen teimme mullistavan päätöksen sanoa hyvästit rakkaalle kodillemme. Muutimme tien toiselle puolelle.
Muutimme uusiin toimitiloihin, joissa on tilaa karting-kilpailuille, pingispöydille ja suurille ideoille.
Poikamiesboksielämä ja olohuoneen lattialla nukkuminen olivat virallisesti ohi.
Ajattelet varmaan: "Okei. Nyt heistä on tullut ammattilaisia, eikö niin?" No tuota.. ei ihan.
Yksi keskeisimpiä arvojamme on Hakuna matata (sana ihana on). Se on lähellä jokaisen trendhimiläisen sydäntä. Päätimme kauan sitten, ettemme halua tulla "ammattilaisiksi" vain sen ammattilaisuuden takia.
Me haluamme puhua asiakkaillemme normaalilla ja maanläheisellä tyylillä. Haluamme, että työntekijämme ovat osa tiimiämme. Haluamme kasvaa koko ajan ihmisinä ja yrityksenä. Se on enemmän kuin olla vain "ammattilainen".
Jokainen tarina on erilainen. Emme ole tyyppejä, jotka haluaisivat sopia johonkin tiettyyn muottiin. Joten miksi haluaisimme muidenkaan tekevän niin?
2016
Sehän kävi äkkiä
Aah, 2016.
Aloitetaan helmikuun lopusta, jolloin laajensimme 11 uuteen maahan ja palkkasimme 43 kääntäjää. Niin monen uuden markkinan avaaminen tarkoitti sitä, että kaikki 3000 tuotetta ja koko verkkokauppa piti kääntää kahdeksalle eri kielelle! Se ei ollut helppo homma. Mutta mitä hauskaa on helpossa?
Ai niin, ja asetimme itsellemme tavoitteen kasvattaa valikoimaamme 3000 eri tuotteesta 5000 tuotteeseen ennen vuoden loppua. Meillähän oli nyt niin paljon varastotilaa täytettäväksi.
2017 - 2018
Juokse, gaselli, juokse
Vaikka serverimme kaatui Black Fridayna, sekään ei hidastanut rakettiamme marraskuussa 2018, vaikka siitä olikin tosissaan vastusta. Onneksi pystyimme kääntämään vastoinkäymiset voitoksi ja saimme tuotteet toimitettua ajoissa. Saimme myös hieman kansallista uutisnäkyvyyttä. Sebastian oli päivän tähti!
2017–2018 laajensimme 12 uuteen maahan mukaan lukien Australiaan, Singaporeen, Kanadaan, Uuteen-Seelantiin ja Yhdysvaltoihin. Yhteensä meillä oli 28 aktiivista markkinaa. Siinä on monta uutta tarinaa kerrottavaksi.
Keskeisessä roolissa noina vuosina oli yritysidentiteettimme miettiminen ja kehittäminen. Vuonna 2017 meistä tuli kymmenenneksi nopeiten kasvava yritys Tanskassa – niin sanottu gaselliyritys.
Emme tiedä, miten oikeat gasellit pysyvät vauhdissa, mutta meidän menestyksemme takana on mainio tiiimi ja usko korkealaatuisiin tuotteisiin. Olemme myös iloisia, ettei Horsensissa asu gepardeja.
2019
Lisää tarinoita kerrottavaksi
Muistatko, kun kehitimme ensimmäisen tuotemerkkimme vuonna 2012? Nyt meillä on 13 omaa ainutlaatuista merkkiä, joilla on yli 1600 tuotetta. Keskitymme yhä luomaan tuotteita, jotka omat suunnittelijamme ovat suunnitelleet Tanskassa ja joita myydään vain Trendhimillä.
50 ahkeran, välittävän, vastuullisen ja uskomattoman älykkään ihmisen ympäröimänä toimiston energia on käsinkosketeltavaa. Olemme päässeet siihen pisteeseen, että kaikkia on mahdotonta saada yhteen kuvaan, joten nauti tästä gifistä, jossa on 26 meistä.
Niin paljon uusia tuotteita ja kollegoita aiheutti meille kasvukipuja. Uusi varasto, johon muutimme vuonna 2015, on jo liian pieni meille, joten muutimme 3000 neliömetriin, jossa on runsaasti tilaa kasvaa.
2020
Hyvä palvelu = hyvä kauppa
Panostuksemme asiakaspalveluun kannatti. Kun lockdown tuo enemmän ostajia verkkoon ja yhä useammat ihmiset jakavat kokemuksiaan sosiaalisessa mediassa, sana Trendhimistä levisi kulovalkean tavoin – suurin osa siitä oli ylivoimaisen myönteistä.
Asiakkaiden suositukset lisäsivät kasvuamme, mikä antoi meille mahdollisuuden palkata enemmän ihmisiä, suunnitella enemmän tuotteita ja tilata suurempia määriä, mikä pienensi kokonaiskustannuksia. Kaikki tämä auttoi meitä pitämään asusteemme edullisina ja samalla parantamaan merkittävästi laatua ja tuotevalikoimaa.
Vuosi 2020 oli ikävä monista syistä, mutta näimme sen mahdollisuutena kasvaa parempaan suuntaan. Olemme aina olleet tietoisia vastuustamme ympäristöä ja koko yhteiskuntaa kohtaan, mutta tänä vuonna lanseerasimme kunnianhimoisimpia kestävän kehityksen projekteja tähän mennessä.
2021
Okei, tämä alkaa olla naurettavaa
Se 3 000 m2:n varasto, johon muutimme vuonna 2019. Se jossa on... "paljon tilaa kasvaa". No, siitä tuli liian pieni. Eikä siinä vielä kaikki: varastonhallintajärjestelmämme ei kestänyt päivittäin saamiemme tilausten määrää.
Joten kokosimme joukot ja siirsimme koko varaston - kaikki yli 650 000 yksittäistä tuotetta - yhden viikonlopun aikana! Jos nyt 3,3 hehtaarin tontilla olevasta 5500 m2:n varastostamme loppuu tila kesken, rakennamme vain lisää viereen jos niikseen tulee. Ja uusi varastojärjestelmämme toimii kuin hyvin öljytty kone.
Pandemiasta ja sen mukanaan tuomista maailmanlaajuisista toimitusongelmista huolimatta onnistuimme hahmottelemaan, luomaan ja iteroimaan tiemme yli 1 000 eksklusiiviseen tuotteeseen ja kasvattamaan henkilöstömme yli sataan mahtavaan kollegaan, joista monet ovat alla olevissa kuvissa ilmaisemassa innostustaan.
Kasvoimme tänä vuonna nopeasti ja käytimme tuota kasvua hyväksemme strategisesti. Suuremmat tilaukset tekevät valmistuksesta halvempaa, mutta sen sijaan, että olisimme painaneet hintojamme alas, olemme nostaneet laatua. Vuoden 2021 läpi olemme tehneet parannuksia joihinkin suosituimpiin tuotteisiimme ja jatkamme niin lähitulevaisuudessa - viikoittain uusien upeiden kappaleiden kokoelmaan lisäämisen lisäksi.
Oppiminen on osa elämää ja kehittyminen on osa menestystä.
2022
Keskity Palveluun
Myydyin kellomme on Dante. Vuonna 2022 otimme suuren riskin ja uudistimme sen asiakaspalautteen perusteella. Tutustu Dante II.
Sijoitimme upouuteen UV-printteriin, jotta pystyimme valmistaa kelloihin kustomoituja koteloita. Tämä tarkoittaa, että voimme nyt painattaa tekstiä nahkaan, laserkaivertaa metallia ja painattaa kuvia kellojen takapuolelle. Me rakastamme persoonallistamista.
Uuden toimistomme piti tuntua kodilta - ei vain vuokratulta toimistotilalta. Jokainen osasto sai sisustaa oman tilansa, ja nyt koko toimisto tuntuu suosikki hengailupaikalta. Avasimme myös oman sisäisen kuntosalin! Pöytäpyörät, kävelytyynyt ja sisäinen kuntosali... Meillä ei ole tekosyytä olla pysymättä kunnossa.
Ilman kaikkea kakkua.
2023
Niin... Monta... Tuotetta...
Sen lisäksi, että teimme uuden ennätyksen pistämällä samana vuonna verkkokauppaan yli 2000 tuotetta, lisäsimme myös valikoimaamme useita eri tuoteluokkia. Bokserit ja sukat eri muodoissa, materiaaleissa ja väreissä, erillinen kategoria lahjapakkauksille ja koko kasa lävistyskoruja.
Sen kunniaksi joukko toimiston kavereita lävisti korvansa.
Toivotimme myös uuden tuotemerkin tervetulleeksi valikoimaamme - Otsu, katutyylinen tuotemerkkimme. Investoimme merkittävästi uuteen lajittelulaitteeseen, joka pystyy lajittelemaan yli 2000 pakettia tunnissa 99.9% tarkkuudella.
Viimeinen vaatimaton virstanpylväs: saavutimme 4.7 keskiarvon Trustpilotissa yli 28 markkina-alueella, ja vähimmäisarvo on 4.5 jokaisella niistä.
2024
Rakettina Tulevaisuuteen
Aloitimme vuoden upouudella, päivitetyllä Atlaksella. Atlas on opas yrityskulttuuriin, viestintään ja talon tuotemerkkeihin.
Kiinnostaako työskentely Trendhimillä? Katso...
Uusi lajittelulaite oli kätevä ystävänpäivän kampanjamme aikana. Toimitimme 43 114 pakettia, ja uudet lahjapakkauksemme olivat valtava hitti!
2025
Jatkuu