Osta mikä tahansa kello - Saat ilmaisen kellolaatikon

Osta mikä tahansa kello - Saat ilmaisen kellolaatikon

00:00:00
365 päivän palautusoikeus - ilman kysymyksiä!
Toimituskulut 5 € - ilmainen toimitusvaihtoehto yli 59 € tilauksiin-
Ota meihin yhteyttä

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Kun teet ostoksia meiltä, sinulla on 365 päivää aikaa palauttaa tilauksesi kokonaan tai osittain, jos tuotteet ovat edelleen ehjässä pakkauksessa ja jos niitä ei ole käytetty.

Tuotteen palauttaminen meille on erittäin helppoa. Tarvitset vain tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, jota käytit tilauksen tekemiseen.

Seuraa tätä linkkiä aloittaaksesi.

Huomaathan, että...

  • Kaikista palautuksista peritään palautuskäsittelymaksu. Ei koske vaihtotuotteita.
  • Jos palautat tilauksen, joka on toimitettu sinulle pikatoimituksena, hyvitämme sinulle vain normaalin toimitusmaksun suuruisen summan.
  • Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu.
  • Suora vaihto on mahdollista vain saman tuotteen eri kokoihin. Jos haluat vaihtaa yhden mallin toiseen tai kalliimpaan tuotteeseen, sinun on palautettava alkuperäinen tuote hyvitystä varten ja tehtävä uusi tilaus.
  • Personoituja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa.
  • Intiimituotteet, kuten korvakorut ja muut lävistyskorut, sukat ja alusvaatteet, voidaan palauttaa vain alkuperäisessä, avaamattomassa pakkauksessa.
  • Ei mahdollista yhdistää 2 palautettavaa tilausta 1 pakettiin. Tietokoneet eivät pidä siitä. Lähetäthän kaikki palautustilaukset yksitellen.

KUN PALAUTUS ON LUOTU :

Saat sähköpostin, joka sisältää etukäteen maksetun palautuslapun.

Tulosta se ja liitä se palautuspakettiisi. Ympäristöystävällisin vaihtoehto on käyttää alkuperäistä pakkausta uudelleen, jos mahdollista.

Vie sitten palautuspakettisi lähimpään UPS jakelupisteeseen, niin me huolehdimme siitä.

Olemme todella nopeita. Naurettavan nopeita. Jos huomaat tehneesi virheen juuri kun painoit "osta"-painiketta, älä epäröi soittaa meille. Pyrimme peruuttamaan sen puolestasi ennen kuin se lähtee varastosta, mutta emme voi taata, ettei se ole jo matkalla ulos.

Valitettavasti järjestelmämme ei myöskään anna meidän lisätä tai poistaa tuotteita olemassa olevasta tilauksesta (tietokone sanoo "ei"). Paras vaihtoehtosi tässä tapauksessa on palauttaa tilaus hyvitystä vastaan ja tehdä uusi tilaus.

Olet luultavasti jo tehnyt tämän, mutta meidän on pakko kysyä... tarkistitko roskapostikansiosi? Sen ei pitäisi päätyä sinne, mutta niin on tapahtunut ennenkin. Joillakin sähköpostisovelluksilla on myös eri välilehdet eri aiheita varten, ja vahvistussähköposti saattaa olla piilossa siellä.

Jos et löydä sitä mistään ja tilauksen tekemisestä on kulunut yli 30 minuuttia, ota yhteyttä, niin lähetämme sinulle uuden tilausvahvistuksen.

Mallimme ovat joskus oman menestyksensä uhreja ja myyvät loppuun. Kun näin tapahtuu, tuotteen sivulla näkyy lomake, jonka avulla voit rekisteröityä ja saada sähköpostia heti, kun tuote on jälleen saatavilla.

Onneksi meillä on paljon loistavia malleja saatavilla, ja löydät loppuunmyydyn tuotteen kaltaisia ehdotuksia sen sivun alareunasta.

Emme malta odottaa, että saat tilauksesi ja pääset kokeilemaan sitä ensimmäistä kertaa! Sitä iloa varten me elämme.

Saat sähköpostiviestin, jossa on seurantalinkki, jonka avulla voit seurata tilauksesi matkaa. Joissakin tapauksissa voi kestää muutaman päivän, ennen kuin se saapuu maahasi tai alueellesi ja ennen kuin lopullisen kuriirin seurantatiedot päivittyvät, mutta voit olla varma - pakettisi on liikkeellä.

Meillä on toimisto/varasto vain Horsensissa, Tanskassa. Vaikka haluaisimmekin tavata sinut henkilökohtaisesti, emme voi tarjota noutoa paikan päältä. Toimintamme on hyvin öljytty koneisto, ja manuaalinen käsittely saattaa aiheuttaa viivästyksiä.

Siksi meillä on 365 päivän täysi palautusoikeus, joten voit tehdä ostoksesi mielenrauhassa, sillä siinä erittäin epätodennäköisessä tapauksessa, että et pidä ostoksestasi, voit palauttaa sen - ilman kysymyksiä.

Kyllä! Annamme 2 vuoden takuun kaikille tuotteillemme valmistusvirheiden varalta. Jos tuotteelle siis tapahtuu jotain, joka ei johdu normaalista kulumisesta, onnettomuudesta tai siitä, että sitä on käytetty tahattomasti, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@trendhim.fi ja kerro, mikä meni vikaan ja miten se tapahtui, ja liitä mukaan kuva tai video.

Saat täydellisen luettelon maassasi käytettävissä olevista maksupalvelujen tarjoajista rullaamalla tämän sivun alareunaan. Kaikki maksutavat on lueteltu alareunassa.

Teet ostoksia kanssamme yksityishenkilönä, emmekä tällä hetkellä palvele jälleenmyyjiä.

Mutta... jos etsit joululahjoja koko yrityksellesi ja haluat ostaa satoja nahkaisia reppuja, ota yhteyttä. Voimme varmasti keksiä jotain.

Uusimmat artikkelit

Uusimmat mallistot